Blue star

Saturday, 30 July 2016 33 comments


Hej!
Wybaczcie ale dziś nie jestem w stanie napisać kompletnie nic ciekawego ani nawet zabawnego.
Ostatnie dni trochę mnie wymęczyły...nie ukrywam, że temperatura na dworze też nieźle daje w kość.
Lubię upały ale 37C o godzinie ósmej wieczorem i to w cieniu oraz brak zimnej wody w kranie (tak zimny prysznic trochę ratowałby sytuację) ...
Zatem zostawiam Was z fotkami i zmykam w poszukiwaniu jakiejś chłodnej nory, zawsze mogę wyjąć wszystko z lodówki i zamknąć się w środku ;)))
Buziole i miłego weekendowania***


PS. Fotki zrobione w bardzo ładnych okolicznościach przyrody, mam nadzieję że się spodoba:)














Foto  MICHU

koszulka/ top pozerki
sandałki/ sandals seaside portugal
bandana Flying Tiger
spódniczka/ skirt no name from Japan

33 comments:

  1. Jak na zmęczoną upałem wyglądasz prześlicznie :) Wspaniały jest ten kontrast prostej, siermiężnej, śnieżno białej i przydużej trykotki z leciutką jak mgiełka firankową spódniczką. Super dodatki, boho buty i bransoletki a opaska jakby od pin up girl :) Uwielbiam grę kontrastów i zamieszanie.
    No i piękne zdjęcia, ogromna przyjemność w oglądaniu :) Diękuję!

    Pozdrawiam Cię serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tymi chusteczkami to się ostatnio nie rozstaję bo grzywka mi odrasta, wpada w oczy i strasznie denerwuje;) A tak mam ją pod kontrolą no i przynajmniej jest szansa że czoło troszkę opalę;) Dziękuję za tyle miłych słów, kontrastów faktycznie u mnie nie brakuje i tym bardziej się cieszę,że się podoba:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Delete
  2. Ty naprawdę masz swój styl, który bardzo mi się podoba!
    Zdjęcia przepiękne, miejsce idealnie pasuje do całego zestawu!
    Zachwycam się:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję :**

      Delete
  3. piękne zdjęcia, bardzo podobasz mi się rusałko w tym zestawie, wszystko jest takie Twoje, romantyczne, zwiewne, delikatne. Spódnica powala, i bardzo do Ciebie pasuje. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. A bo ja mam taką trochę romantyczną naturę ale tylko troszkę;)) I bardzo pociągają mnie te wszystkie boho ciuszki:)

      Delete
  4. Zaglądam na wiele blogów i rzadko mnie coś inspiruje, bo sieciówki zalały świat i wszyscy noszą prawie to samo. Ty mnie zainspirowałaś a i też zaskoczyłaś, połczyłaś t-shirt z tiulową spódnicą. Skpiuję z Ciebie ten pomysł, bardzo przypadł mi do gustu. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak już jest z tymi sieciówkami niby fajne niby oferują wielką modę za powiedzmy przystępne pieniądze (zwłaszcza na wyprzedażach) ale niestety nietrudno spotkać potem na ulicy swojego klona;)) Proszę kopiować!! :) Pozdrawiam:*

      Delete
  5. Bajkowe. I miejsce i bohaterka zdarzeń ;) :)

    ReplyDelete
  6. No no, znowu znikłaś, nie ladnie tak nas zostawiać :(

    Bardzo ładne miejsce- zawsze podobaly mi się te wszystkie biale domku i niebieski drewniane okiennice, czy drzwi, więc zdjęcia w takim miejscu, nabierają dla mnie magicznego charakteru :)
    Dlatego tak marzę, by lecieć do Grecji- tam jest pięknie, ale teraz strach, więc pewnie na kolejny rok to przełożymy :/

    A Ty tak wlaściwie gdzie teraz mieszkasz kochana ?

    świetna kiecka i kokardka <3

    milego dnia :)
    Daria


    P.S. założę instagrama, gdy Ty zalozysz znowu FB ;) hehe


    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdzie nie znikam!! Gościa miałam fantastycznego przez tydzieńi cały czas i energię włożyłam w to aby ta osoba miała super wywczas! Jutro lecę focić na bloga więc mi proszę tu ucieczek nie wytykać!!!;)) Co do insta to sobie pogadałyśmy haha:)) A mieszkam sobie na Cyprze:)

      Delete
    2. oOooo a co to za tajemniczy gość ? :D
      jasna sprawa, gość w dom, Bóg w dom, trzeba ugościć najlepiej jak się da :)
      a nie chcesz mieć drugiego gościa ? akurat mam tydzien wolnego, a na Cypr spakowalabym się w 5 minut hehehehehe ;) ;)

      Delete
  7. Świetna stylizacja, niebanalna. Fajnie zestawiłaś t-shirt z koronkową spódniczką. Bardzo podobają mi się buty ♥
    xyzqui.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Masz niezwykły dar łączenia różnych modowych światów. Pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj czasem to mnie samą te miksy zdumiewają;))) Dziękuję Słońce<3

      Delete
  9. bardzo podoba mi się ta stylizacja! :D

    Pozdrawiam,
    MONIQUE

    ReplyDelete
  10. Twoje zdjęcia zawsze są bardzo ładne, więc nie ma innej opcji - muszą się podobać!

    Ślicznie wyglądasz - jak zwykle jesteś w stu procentach sobą i w stu (albo i nawet 200!) procentach oryginalna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej Mar dziękuję!!:** Ale to Twoje fotki powalają jakością no i zawsze masz jakieś fajne tło do zdjęć, u mnie to zazwyczaj powiedzmy że biała ściana, tym razem przez przypadek się udało bo jechaliśmy na plażę inną drogą przezmałą i starą wioskę.Sama się zdziwiłam że takie fajne miejsce:)

      Delete
  11. Asiu, jesteś Rusałką w 150 % i nie da się tego ukryć. Masz bardzo subtelną urodę i wszystkie te zwiewne stylizacje bardzo do Ciebie pasują, więc bądź taka bo wyglądasz bosko !!! Upały też mam takie same jak u Ciebie, więc wiem jak to jest :( Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak najlepiej by byłocały dzień w wannie z zimną wodą przesiedzieć;)) Bardzo dziękuję, zwiewności uwielbiam i napewno nie raz w nich jeszcze wystąpię;)) Dziękuję za tak miłe słowa.Całuję:**

      Delete
  12. Replies
    1. Jest bejbe, tylko ja się ociągałam:))

      Delete
  13. Umiesz bawić się modą i wszystko Ci wychodzi. Niebanalny i uroczy zestaw :-)

    ReplyDelete
  14. Popieram to co napisała Grażynka, potrafisz bawić się modą i wychodzi Ci to bardzo naturalnie.. pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Oryginalnie to słowo które jako pierwsze przyszło mi do głowy, kiedy zobaczyłam Twoje zdjęcia :)

    ReplyDelete
  16. Rusałko Ty!!! Prześliczna jest ta spódniczka i Ty w niej:)))
    Tak ulotnie wyglądasz, że tylko Ci skrzydełek brakuje! Jak Dzwoneczek:)))
    Upałów zazdroszczę:D
    Nad morzem ciut się wygrzałam, a dzisiaj leje i 16 stopni:(
    Ale nic to... Damy radę:D
    Buziaki!!!

    ReplyDelete
  17. Gwiazdeczko!!! Wygladasz nieziemsko!!!! Nawet z prostej koszulki potrafisz wyczarowac wyjatkowy zestaw!!! Znow oczu oderwac nie moge!!!

    ReplyDelete
  18. przepięknie, oryginalnie, masz śliczne włosy :-)

    ReplyDelete
  19. Kochana Asiu :)
    Po pierwsze bardzo Ci dziękuję za odwiedziny u mnie i przemiłe słowa, jakie tam zostawiłaś <3 było mi tak miło, że aż się wzruszyłam :)
    Kochana ta spódniczka jest jak dla mnie cudowna <3 ale tak ją zestawić to jest po prosu mistrzostwo i nie znam nikogo tak zdolnego jak Ty moja droga, kto nie tylko ubiera się lecz tworzy, a to podziwiam !!!

    Cudowne zdjęcia, piękne widoki :**
    Ale Ty najpiękniejsza !!!
    Buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej Słońce ale ja napisałam najprawdziwszą prawdę!!! A teraz to ja się wzruszłam no i zbieram szczękę z podłogi. Czy Ty wiesz jak trudno te dwie przypadłości ogarnąć, zwłaszcza gdy występują w parze?? ;) Kiss******

      Delete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.