ballerina

Thursday, 25 August 2016 38 comments



Historia zestawu jest następująca...
 Pierwsze pojawiło się w mojej szafie body. Urzekły mnie paseczki ozdabiające dekolt. Planowałam  nosić je stale i sądziłam że będzie to mój ukochany ciuch tego lata a miałam je na sobie ze dwa razy. Może dlatego, że nie miałam na nie innego pomysłu niż jeansowe szorty;) NUUUDA.
Baletki kupiłam z miesiąc temu i cieszyłam się niesamowicie że udało mi się je upolować online, bo tu gdzie mieszkam docierają jedynie szczątki kolekcji...
Jako ostatnią nabyłam spódniczkę. Dosłownie dwa dni temu przykleiła mi się do łapek w małym sklepiku, który powinien być zakazany (same cudowności w fajnej cenie).
I nigdy naprawdę nigdy nie planowałam tego wszystkiego połączyć w całość...ale tak jakoś samo wyszło;))) Chyba przez kolorystykę...
Nie planowałam też kota na zdjęciach, ale on chyba lubi się focić a skoro ja go lubię to pozwoliłam mu zostać i to właściwie ON jest największą gwiazdą dzisiejszego posta (przynajmniej dla mnie)!

Kiss*****
PS. Ostatnie zdjęcie udowadnia, że życie i praca blogerki modowej wcale nie są łatwe. Nawet kot się zmachał;)))













Foto  MICHU
Model  ŁATEK

body/ bodysuit Boohoo
spódniczka/ skirt no name
baletki/ ribbon flats Zara

38 comments:

  1. naprawdę ciekawy zestaw i kot faktycznie jest niezłym dodatkiem do zdjęć

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) Prawda, że się świetnie spisał? Zastanawiam się czy nie zatrudnić go na stałe;)

      Delete
  2. Buty, buty są wspaniałe!

    A kociak przeuroczy :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!:* Przekażę mu, napewno się ucieszy;)

      Delete
  3. ...i wyszło super...pięknie wyglądasz a kolorek bardzo mi się podoba...pozdrawiam serdecznie...

    ReplyDelete
  4. Super i jakiego masz uroczego towarzysza. :))

    ReplyDelete
  5. Świetne body- mega kuszące i zmyslowe :D
    baletki rownież bardzo mi się podobają - ten koteł jest boski, chciał chyba poobgryzać Ci te kokardy w nich hehe moj uwielbia się bawić wlaśnie takimi wstążeczkami :P hehe

    I super wyglądasz w tej fryzurce kochana :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak wpierw sie rzucal na kokardy a jak nic nie ugral to z zalu zaczal przezuwac spodniczke heh;);)Dziekuje Kochana:***

      Delete
  6. Prawdziwa baletnica, super wyglądasz kochana.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  7. Cudnie :) i z urokiem, i z gracją, i z humorem, i z dystansem, no i z kotem przecież :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    lumpola-style.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej dziekuje :) Ile komplementow!! Rowniez pozdrawiam:*

      Delete
  8. Jesteś jedyna w swoim rodzaju. Pięknie !

    ReplyDelete
  9. Hahaha, kot wymiękł! :))))
    A zestaw jest prześliczny!!! Na insta mnie urzekł, a teraz ponownie!
    Przecudnie w nim wyglądasz! Delikatnie, ale też i seksi...;)))
    A te kitki-uszka dopełniają całości!
    Rusałko Ty!:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wymiekl nieboraczek;);) Ja sie bardzo ciesze ze Tobie sie podoba. Buziole:***

      Delete
  10. Wyglądasz cu-do-wnie !!!!!!!
    Buziaczki :):):)

    ReplyDelete
  11. Rzeczywiście jak baletnica, nawet powiedziałabym , że wyglądasz jak laleczka! Body są naprawdę cudowne. Bardzo fajny set:)
    xyzqui.blogspot.com

    ReplyDelete

  12. Dziewczyno! Ile Ty masz w sobie wdzięku!
    Cudnaś! I te włoski! <3 :) :)

    ReplyDelete
  13. wdzięk, naturalność i pozytywna moc :) To lubię :)

    ReplyDelete
  14. Cały czas się zastanawiam "kupić czy nie kupić te buciory :)"

    ReplyDelete
    Replies
    1. To lepiej kup bo potem nie bedxie to chyba dosc goracy model. Ja tez czasem sie tak zastanawiam a potem sie wsciekam ze wykupione;)

      Delete
  15. koteł jak pasuje do butów :D wręcz idealnie:)

    ReplyDelete
  16. Wyglądasz ślicznie i ta kolorystyka jest piękna. a Kociak jest przesłodki ;)

    ReplyDelete
  17. Kot faktycznie świetnie wyglądana zdjęciach natomiast ty prezentujesz sie obłędnie *.* wielbiam takie ala nudziaki <3

    Będę wdzięczna za oddanie na mnie głosu w konkursie na miss polski - internetu Azulena. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/river.html

    ReplyDelete
  18. Cudna fryzura i mega słodki zestaw! <3

    MERI WILD BLOG

    ReplyDelete
  19. Body to świetna sprawa :)
    piękna sesja,kot przeuroczy...ale fakt,miał już dość :)

    ReplyDelete
  20. Urocza stylizacja :) Chętnie sama bym ten zestaw włożyła na siebie :)

    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  21. Ależ jest fajnie! Zupełnie nieszablonowo. A buty cudo.

    ReplyDelete
  22. Bossssko wyglądasz w tych sexy słodkościach :)!!!
    Kotek jest przeuroczym towarzyszem sesji :)!!!

    ReplyDelete
  23. Great outfit. It looks perfect on you. You have a great figure. I'll be here often for sure!
    I also invite my blog http://black-pearls.blogspot.com/
    I will be grateful for observation. :)

    ReplyDelete
  24. Wyglądasz ślicznie jak żywa laleczka!!! Balerinki miodzio!!! Kotecek też <3

    ReplyDelete
  25. Wspaniale!! i te buty!! istne cudo 💕

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.